📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
M. Kemal yüksekçe bir yere yürüdü. Durdu. Askerlerine baktı. Soluk şafak ışığında binlerce çelik süngü ve demir yüz parlıyordu. Subaylar ve askerler de alacakaranlık içinde hayal gibi görünen Komutana bakıyorlardı.
Kitapta 7 kısa hikaye var. Bence en iyisi Melek Mikhail'in kıssasıydı. İnternet bulup bakılabilir sadece bu hikayeye. Belki kralın hikayesi de okunabilir. Gerisi pek iyi değildi. Hikayelerin ana konusu, anı yaşamanın önemi. Çünkü her an öleceğimizi bilmeden yaşıyoruz. Hayatta, bizim için en önemli kişi, kiminle yaşıyorsak odur çünkü hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez ve en önemli iş, iyilik yapmaktır. Çünkü bu dünyaya gönderilmesinin tek sebebi budur.