Seni suçlamıyorum sevgilim ,
hayır seni suçlamıyorum .
Bağışla beni , eğer kalemimin mürekkebine arada sırada bir damla acı da karışıyorsa , evet bağışla ..
Eee ne diyordu şarkı ,
" Vücut ikliminin sultanısın sen.
Efendim derdimin dermanısın sen ".
Sahiden sevginin iyileştirici bir gücü vardı. Elbette yalansız olanın , çıkarsız olanın , hakiki sevginin. Eğer sizi samimiyetle seven bir kadın varsa , mutlu olmanız için yeterince bir sebebiniz var demekti..