📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Balık sevdiğini unutmamışım , kimi zaman belleğimdeki Han'a giderken , balıkçıların önünde hâlâ gölgen duruyor mu diye dönüp bakıyorum.
Seni göremiyorum tabii..
Sen gideli bana bir şeyler oluyor.
Kimselere açamıyorum. Senin burada olmanı istiyorum.
Görüyorsun bencilim.
Sana unutmak istediklerini hatırlatacağımı bile bile daha da yazacağım..
Şimdi burada güzel bir şafak.
Gene uykusuz, mutsuz,tedirginim.
Sana yazmak, yazmak, yazmak istiyorum..
Seni bütün şafaklarda, evrenlerin o ıssız ihanet saatinde öperim.
Ve sen geçersin içimden. Bitmek bilmezsin..