Yazar okur

Yazar okur
@Yazar_okur
Kamran,ben seni sevmesini senden ayrıldıktan sonra öğrendim.Hatta yaptığım tecrübelerle,başkalarını sevmekle sanma sakın.Gönlümün içindeki derin,hazin,ümitsiz hayalini sevmekle.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Selam!
"Muarrif dedi ki, 'Ona padişahın aşkı düşeliden beri onun, başka hiçbirşey muradı değildir. "
Sayfa 13 - Sufi kitap
El álem ne der boş versene sen , El Àlim ne der , buna dertlen!
Sayfa 141
Garibiz; her yerde ve her şeyin içinde ve herkesin ortasında garibiz... Vatanımız burası sanmayın!...Ve bu gurbet Allah hasretinden başka hiçbirşey değil... Her şeye ve herkese uzaklığın da aks-i davası o,Allah...Yakın olan o , ama biz farkında değiliz...
Sayfa 106
' Susarak da zikredilirmiş meğer '
Sayfa 133