Sonra köşeyi gördü. Bazen görünür bir sebep olmadan, insana önünden geçtiği bir yapı, bir sokak köşesi, üstünde oturduğu sandalye hayatında önemli bir yer tutacakmış gibi gelir. İşte bu köşede bugün bir şeyler olacaktı. Artık hep oraya bakıyordu. Gelip geçenlere göre orası, şehirde binlercesi olan basbayağı bir yerdi. Yoksa o mu büyütüyordu? Orada geçebilecek her günlük bir olayı, içindeki önyargıyla değerlendirip olağanüstü bir şey mi sanacaktı?
Bazen mekanlara, cisimlere karşı bazen ise şahıslara karşı görünebilen bir bakış açısı