ASLINUR ASLAN

ASLINUR ASLAN
@Yuzy
Ben kendini sürekli aşması gerekenim.
Arayın , siz ki bilmek kaygısındasınız .
Reklam
Ve şimdi yazmaya karar vermişsem ; bunun tek nedeni , kendimi gölgeme tanıtmak isteğidir .
İnsana , doğanın vermediği şeyi zekasıyla edinmesi için bilim ve sanatların bilgisini verdiler .
Aynı ümitsizlik çemberlerinde aklım durmuş ; kendi varlığım beni hayretler içinde bırakmış ! İnsan , kendi varlığını hissettiği zaman ne kadar acı ve korkunç oluyor .
Kederin ardında hep bir ruh vardır demek daha bilgece olurdu . Istırap içindeki bir ruhla alay etmek ise korkunç bir şeydir .
Reklam