asasa

asasa
@Zehratal_
Eğer yeryüzündeki bütün elleri bir masanın üzerine koysalar, elini bulabilirdim onların içinden.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüzümü kınından çıkaran sensin Pencereyi getiren aklıma Sanki güzmüş Sevecenliğe sarınmak istiyormuş gibi Sanki canım Yüzümü sensin biriktiren kitaplara
hatırlamak artık hiçbir yaranın kabuğunu kaldırmamakta veya kayıp bir mutluluğun ruhu yoran hasretini uyandırmamaktadır.
Hayatta canımızı sıkan şey, bir resimde hoşumuza gider.
Dolayısıyla bir umut ya da bir amaca gerek yok hayatta kalmak için. Öleceğini bilmek yeter. Hayattasın çünkü tehlikedesin. Hayattasın çünkü her saniye ölüyorsun. O kadar. Hayatının anlamı işte bu.