📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gerçekten bize ait olan bir şeyi Adine, hiç kimse elimizden alamaz. Gerçekten bize ait olan, er yada geç bizim olur. Bu yüzden, senindi benimdi cinsinden
bütün hasisçe kaygılar değersizdir. Yapmamız gereken tek şey yolumuza devam etmektir; bize ait olan birlikte gelir, bizimle beraber yürümeyeninse," -burada
durdu ve derin bir nefes aldı- "bizi durdurmasına izin vermemeliyiz."
"Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için 'bu yağmur içimi ıslatıyor' dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz 'sarıl bana' dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır?"