-İnsanlar nerede? diye sorarak sessizliği bozdu küçük prens. İnsan kendini çölde biraz yalnız hissediyor.
-İnsanlarla birlikte olduğunda da kendini yalnız hissedebilirsin, dedi yılan.
Benim pasifistliğim entelektüel bir teori üzerine değil nefretin ve zalimliğin her türlüsüne karşı duyduğum derin antipati üzerine kuruludur.
Kararlı bir pasifist olsam da, güç kullanımının uygun olduğunu düşündüğüm yerler var - örneğin, beni ve halkımı yok etmeye ant içmiş bir düşman karşısında