Kitapkolik

Kitapkolik
@_Kitap_kolik_
Puan vermedi·216 syf.··
Beğendi
·
2019 9. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 27 Kasım 2019 14:24
İnsanların çoğu başlarına gelen kötü şeyleri hak etmediklerini düşünürler. Bazıları da kötü olayların tamamen şansızlık olduğunu ve devamlı onları bulduğunu söyler durur. Belayı mıknatıs gibi çekiyorlarmış, şu hayatta hiç şansları yokmuş. Ama Bilgen böyle düşünmüyor her şeyi sonuna kadar hakettim diyor... Evrene olumlu mesajlar göndersek başımıza olumlu şeyler gelir değil mi? Herşeyin güzel olacağına inandığımızda herşey otomatik olarak güzel olurdu.Bilgen umudu hiç elden bırakmadı.Hep hersey güzel olacak diyordu. Evet ama bu kişisel gelişim kitapları için geçerliydi. Bu kişisel gelişim kitabı ya da bireysel başarı kitabı değil işte .Bu bir kişisel yok oluş hikayesi Eczacı Bilgen ' in hikayesiydi... Annesi babası henüz bebekken ölen amcası tarafından büyütülen Bilgen in de herşeyini kaybetmeden önce güzel bir hayatı vardı.Bizim gibi... Amcası öldükten sonra kendi ayakları üzerinde duran yaşadığı tüm zorluklara rağmen zirve noktayı gören sonra ruhunu kuşatan kumar bağımlılığına yenik düşüp dibe vuran Bilgen' in hikayesi... Doruk Kirezci ile ilk bu kitapla tanıştım. Kitabı okurken samimi üslubuna esprili anlatıma kapılıp gitsem de konusu gereği kahramanızım başına gelenlere yüreğim burkulmadı desem yalan olur. Kahramanlar ve başlarına gelenler öyle hayatın içinden geldi ki elimi uzatıp yardım etmek istedim çoğu zaman. Ve şunu anladım o sokaklarda gördüğümüz insanların kim bilir ne hikayeri var ve bilmiyoruz. Hayat bizi kim bilir nerelere sürükleyecek ,bize neler getirecek? Bilgen in hikayesi ders alınması gerken bir hikaye olarak kaldı bende. Çevremdeki nice Vedat ve Bilgen'e karşı farkındalık kazandırdı. Bu yüzden Doruk Kirezci ye teşekkürü borç bilirim. Kitabi değerli bir arkadaşım yeni yıl hediyesi olarak almıştı fakat ben yeni yıla girmeden bitirdim yine
Edebiyat
Biraz Uyusam DüzelirimDoruk Kirezci · Müptela Yayınları · 2018274 okunma
Reklam

Kitapkolik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.··
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 27 Kasım 2019 14:24
·
2019 9. kitabı
Doruk Kirezci
8.2/10 · 274 okunma

Kitapkolik

, 2020 okuma hedefini güncelledi.
2020 OKUMA HEDEFİ
56/100 kitap - %56 tamamlandı
56 kitap okudu
100 kitap
15,3bin sayfa
27 inceleme
0 alıntı
kitap

Kitapkolik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.··
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 27 Mayıs 2019 14:22
·
2019 3. kitabı
Merryliss Taylor
8/10 · 503 okunma
Puan vermedi·184 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 27 Mayıs 2019 14:22
Aşk kitabı sandınız değil mi? Değil işte... Ah Önyarılarımız... işte konu da burada başlıyor zaten. Annesini küçük yaşta kaybeden kahramanımız josephıne. Babası tarafından istismar edilen. Babam beni unutsun diye dua eden... Josephıne başından geçenlerin 9 bölüm ve sonrasında anlatıldığı kitapta ilk bölümlerde sıkıldım diyebilirim. Öyle ki erkeklere karşı oluşturduğu algı beni bile rahatsız etti. Hangi erkekle karşılaşsa ondan faydalanmaya çalışması, yoldan geçen erkekler bile sanki josephine in güzelliğinden etkilenmiş ,faydalanmak istiyormuş algısı yarattımış yazar. Gereksiz uzatılan kısımlar buralar olmuş diyebilirim. Aslında tıp fakültesi öğrencisi olmasına rağmen erkek arkadaşı okulu bırakmasını isteyince ailesinden habersiz okulu bırakıyor ve sonrasında malüm sonla karşılaşıp ayrıldıklarında ortada kalıyor josephin.( ki bu kısımlarda çok kızdım kendisine) Sokaklara düşüyor evsiz kalıyor. İş bulamıyor vs..( bu kısımlar türk filmi havasında ilerledi) Asıl konu tarfık kazası geçirip hastanede gözlem altına alınması ile başlıyor. Bundan sonrası benim için merakımın hep uyanık kaldığı bölümlerdi. Bay A ile karşılaması ve josephine hayatinin değişmeye başlandığı bölümler oldu ve olayların akışı bir anda değişti.(spoiler vermemek için kısa kesiyorum) . Son kısımlarda BayA nın mektubu çok duygusal geldi bana. Bir gün yolda karşılaştığımız, yanımızdan öylesine geçen birinin hayatımızı değiştirebilecek kişi olduğunu hiç düşündünüz mü? Ya da ne bileyim bazı şeyler için geç kaldığınızı sonradan anladığınız olmadı mı hiç? Bunu anlatmış işte merrylis taylor. Birileri ile konuşurken önyargılarınızı bir kenara itin, duyduklarımız her zaman anladıklarımız olmaya bilir demek istemiş. Bir de çocuklar hep annelerine sarılıp
Sadece Sarılıp UyuyacağızMerryliss Taylor · Lovely · 2019503 okunma
Reklam