mona

“Hiçbir şeye şaşırma, hakikatin de insanların da iki yüzü vardır.” ...
mona
Mesajı alan almıştır artık..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Her şeyden biraz kalır.. Kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek, insanda biraz acı." ... Turgut Uyar
mona
Kalır...
“Sevmeyi özledim biliyor musunuz? Kayıtsız şartsız bir gülüşü. Olur olmaz yerde ağzıma bir öpücüğün konmasını. Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü. ‘Nerde kaldın’ ayazını değil, ‘hoş geldin’ iyiliğini. Hiçbir şeyle yatışmayan yürek telaşını.
mona
Özlenmez mi hiç 🌼
Aşkın uzun bir dostluktan ya da sürekli bir ilişkiden doğduğunu sanmak yanlıştır. Aşk manevi bir kaynaşmanın meyvesidir. Eğer bu kaynaşma bir anda olmazsa, değil bir yılda, bir yüzyılda bile oluşmayacaktır. ...
mona
Ne kadar doğru söylemiş Halil Cibran 🌼