Hamza arik

Hamza arik
@_arikhamza_
Lise
Bingöl
Bingöl, 4 Ekim 2007
1 okur puanı
Nisan 2024 tarihinde katıldı
Niçin insanlar birbirilerine karşı açık yürekli davranmıyor? Neden en iyi insan bile karşısındakinden bir şeyler gizliyor. Bütün düşündüklerini açıklamiyor? Nedense herkes olduğundan daha sert görünmek istiyor. Duygularını hemen açığa vurursa altta kalacakmış, kendisine önem verilmeyecekmiş gibi korkuya kapılıyor…
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ölmek mi istiyorsun? Git o zaman at kendini denize. 5 saniye sonra hayatta kalmak için çırpındığını fark edeceksin. Sen kendini öldürmek istemiyorsun! Sen içindeki bir şeyleri öldürmek istiyorsun." 🎬 The Shawshank Redemption • (1995)
Film Replikleri
En iyi sohbetler kendinizle yaptığınızdır, en azından bir yanlış anlaşılma olmaz.
Sayfa 39 - Timaş Yayınları
Büyümek, yalnız tutunanlara gerekli.
Edebiyat