Kendimi tanıtmamı istiyorsan tek diyebileceğim şu. Özle ilgilenmeyenler dünyasının bir kabuklusu, bir eklem bacaklısıyım. Sen bana sadece 'böcek' de. Olsun bitsin.
"Bana bir önyargı verin, dünyayı yerinden oynatayım."
(Böcek Not: İnsan bu sözü okuyunca; Vicario kardeşlerin bıçaklarını, bileği taşıyla değil, önyargıyla bilediklerini düşünmeden edemiyor.)
... bilinir ki zamanını geçirmeden yazmak gerekli. Gençken, o romanın gençliğindeyken, henüz acımasızken. Hatta barbarken. Yoksa kötüyü ve kötüleri anlatmakta vakti geçirmiş olabiliriz. Cazibesine yakalandığımız "merhamet", içimizde, en zalimlere bile sıcak kucaklar yontmadan anlatmalıyız.