Filiz

Jotaro Kujo

@japonklasikleri
·
"İnsan çıldırır kimsesi yoksa"
Sayfa 75
Edebiyat
Reklam

Zehra Y.

@_zehrayvz
·
- Hiç bitmiyecek mi senin bu okuman? (...) - Bitmiyecek - Hiç mi ? - Hiç - Niyetin kâtip olmak mı yani? - - Hayır - Ya? - İnsan olmak Orhan Kemal
Edebiyat

Şeyma

@kustasiseyma
·
neyim varsa kırdın gönül yurdunda...
Sayfa 34·Kitabı okudu
Şiir

Elmas Dumlupınar

@_elmass_
·
İnsan, birini sevmek felaketine uğradı mı, esir gibi bir şey oluyor.
Sayfa 62 - İnkılap Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat

Zehra Y.

@_zehrayvz
·
"Belki de mutluluk şudur: başka bir yerde olmanız, başka bir şey yapmanız, başka biri olmanız gerekirdi duygusuna kapılmamak." diyor İsaac Asimov. Olanı olduğu gibi kabullenmek bu yüzden önemli. Çünkü insanın gücü sınırlıdır. Bazen olmaz. Çok istesen de olmaz, kabullenebilmeli.
Edebiyat
Reklam