... insanın sadakat için yaratıldığını ve sadakatini kaybetmiş bir kimsenin insana ayrıcalık kazandıran özelliğini de kaybetmiş olduğu anlamına geldiği...
Kendisine gidip başvuracağın kimse; şayet iyi ile kötüyü birbirinden ayırt edebilecek bir kimse ise; seni gördüğü zaman nasıl biri olduğunu anlayacaktır. Ancak o kimse, bu anlama becerisinden yoksun ise ona binlerce kez yazsam bile bunun faydası olmayacaktır.