ғαтмα

ғαтмα
@_ftma_
Eksiklik hayatta değil, zihinlerimizin içinde.
Reklam
Bazıları milyonları vurarak sevgili yurdumuzu namussuzca soyuyor, bazıları da dairelerde, matbaalarda, okullarda, üniversitelerde memurluk yapıyorlar. Diğer tarafta ise milyonlarca halk mahvoluyor, yozlaşıyor, sarhoş yaşıyor, hayvanlaşıyor!.. Milletin temelleri çöküyor!..
Alıntı
Her çağda ve her bölgede halk kitleleri sabır ve tahammül göstermeye mecbur bırakılmıştır. Zorluklara ve yokluklara katlanmak, halkın zorunlu bir görevi gibi kabul edilmiştir.
Alıntı
her ne kadar yolun sonu görünmesede ben başka bir son düşünmüyorum işte böyle sevmek güzel bir şey...
Alıntı
evet :)
siz iki insanın birbirini sevmesi, kıra gidip havalı bir yaşam sürmesi yeter mi sanıyorsunuz?
Alıntı
Reklam