Hypnos

Hypnos
@_hyp_
Ne olduğun o kadar bağırıyor ki ne dediğini duyamıyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bu zamanda mutlu birini görmek insanın garibine gidiyor" diyor. "Beyaz fil görmek, mutlu birini görmekten daha kolay."
Aşka… Sevmeye… Yenilmeye… Müsaitim, gelme!
Şiir
Canım ne güzel kelime öyle. Can var. An var. Anı var. Canım var ! ...
İlişkiler
"Kafeste büyümüş bir kuşsun. Ve şimdi gökyüzüne yükselmeye çalışıyorsun ama kanatların idmansız."
Şiir