İremnur Aydın

İremnur Aydın
@_iremnur
Ozon tabakasının Lafı mı Olur, Güven tabakası delindi.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Reklam
Binlerce insanın göremediğini bir kişi göremez mi ?
Sayfa 26
Edebiyat
“Benim neden böyle yaşadığımı, böyle yaşamak istediğim için böyle yaşadığımı asla, asla anlamıyorlar.”
Sayfa 253·Kitabı okudu
“Oo evet, neden numara yaptığımı soruyorsun? Çok basit,” dedi. “Bazı insanlar... benim yaşam tarzımdan hoşlanmıyor. E ben de cehenneme kadar yolunuz var diyebilirim, hoşlanıp hoşlanmamanız umrumda değil, diyebilirim.” .... “Benden hoşlanmamak için bir nedenleri olsun istedim, anlıyor musunuz? Bir nedene sığınmak insanlara iyi geliyor.”
Sayfa 252·Kitabı okudu