Sonra, herkesin akıllı olmasını beklemenin çok uzun süreceğini anladım. Bir de bunun hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini.İnsanların değişmeyeceğini, onları değiştirebilecek kimsenin bulunmadığını ve bunun için çaba göstermeye değmeyeceğini!
Sonra üzerime bir tat geldi, halimi kabul geldi. Bu hayatı beğenir oldum. Bu hayatın kendisi, bana olabilecek hayatların en manalısı geldi.
Şule Gürbüz