Bana hiç yaranı göstermedin, acını hiç fark ettirmedin, zayıflığını hiç hissettirmedin sorunlarını hiç anlatmadığın.Çünkü beni umursamadın. Oysa ben, seni tuttuğun yasla sevdim Nevzat, acılarınla, karına ve kızına duyduğun özlemle sevdim. Onları kendi ölülerim bildim Nevzat. Senin gibi olmasa bile ben de onları kendimce sevdim...