Jinda yiğit

Jinda yiğit
"Güzelliğe İçelim. Güzel olan iyidir."
Sayfa 68 - Dk,15. Basım·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok doğru bir tespit
"Kimse kimseyi tanıyamaz. Tanıdığımızı sanırız. Tanıdığımız kadarına inanırız. Eğer gerçekten tanırsak, bırakın aşkı filan, Kimse kimseyle arkadaş bile olmaz."
Sayfa 52 - Dk,15. Basım·Kitabı okudu
Edebiyat
Niçin ölümden bahsediyorsun, Bu sevda nerden esti? Şairler yazmadan önce Kimse ölümü sevmezdi
Edebiyat
"Gerçekler her zaman güzel olmayabilir. Bazen, ne kadar az şey bilirsen, o kadar iyidir."
Sayfa 53 - Dk,15. Basım·Kitabı okudu
1000Kitap
Şu an onun gözlerindeki ateşin aynısı Bir zamanlar benim gözlerimde de yanardı.
Sayfa 37 - Dk,15. Basım·Kitabı okudu
1000Kitap