Acımak.. Ben insan ruhlarındaki derinliğin ancak onunla ölçülebileceğine kaniyim. Evet, dibi görünmeyen kuyulara atılan taş nasıl çıkardığı sesle onların derinliğini gösterirse başkalarının elemi'de bizim yüreklerimize düştüğü zaman çıkardığı sesle bize kendimizi, İnsanlığımızın derecesini öğretir...
"Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi, boş yere mağaramdan çıkarma beni.
Alışkanlıklarımı, özellikle yanlızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna,,
Fakat çok özleyen, az özleyene "Neden ağırdan alıyor, duraklıyorsun?" demesin.
Çünkü gerçekten iyi olanlar çıplak olana "Giysin nerede?", evsiz olana "Evine ne oldu?" diye sormaz.