belki de ölümünün, onun geleceğini bilen bizlere öğrettiği şey buydu: o en karanlık an kendi içinde labirentli, her şeyin kaybolduğu ve kişinin onu tekrar yakalamaya çalıştığı yalnız bir yoldur. bu, dünyanın ruhu, en büyük gücüdür; kimse doğmayı istemez ama gitmeyi de istemez.