_ozdmrbsn_

_ozdmrbsn_
@_ozdmrbsn_
Eskiden Asya'nin Ilyas'la gitmesini ne çok isterdim .. Yaşım ilerledikçe anladım ki , Sevmek; Kamyona yazmak değil. Sahiplenmekti.Güvende hisetirmekti ..!!
Zaman Değil, Emek Acıtır...
"Zaman fark eder miydi aşkta? Üç ay süren bir ilişkiyle üç yıl süren bir ilişkinin hiçbir farkı yoktu aslında. 'İkisi de bitince acıtıyor,' diye düşündü. 'Aslında zaman değil, ne kadar verdiğin, kendinden ona ne kadar verdiğin önemli. Verdiğin değer, onu hayatında koyduğun yer. O yere bir daha bir başkasını, aynı şekilde koyamayacak olman acıtıyor,' diye geçirdi içinden."
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi? Pekâlâ, ikincisine? Gene mi o ? Üçüncü ve dördüncüye de mi o?.. Atma bee adaşım , Kaç Tane Kalbin Var Senin?..
Sayfa 14·Kitabı okudu
"Sen hayatimda hatırı sayılır tek konuydun."
Neden her tutuğumuz dal elimizde kalıyor ?
Sayfa 90
Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük. Gören körler mi,gördüğü halde görmeyen körler mi?