Düşüncelerimdebirseyyah

Düşüncelerimdebirseyyah
@_pukeleka
Pukéleka Kaldı bu silinmez yaşamak suçu üzerimde... youtu.be/tpaaYpt27hM?si=...
Nietzsche der ki: "Muhtemelen hepimiz oturmuşuzdur bir kez, ait olmadığımız sofralara."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Nerde yitirsem hep sende buluyorum başlangıçlarımı..."
"Bazı şarkıların notaları, insanın çektiği acılardır."
Biliyoruz ki ancak zerre kadar bir bilginin efendisiyiz.Kalan sonsuz büyüklükteki bilinmezligin ise kölesiyiz."
Sonra birden dert ve tasa içinde yaşayan biz insanların, havadaki kuşların kaygısız ve masum mutluluklarını kıskanmamız gerektiğini hissettim.