kitap öyle çok süründü ki elimde. katlanamaz oldum resmen kendime. 3 ay oldu belki de. bu kitapla beraber başka kitaplar okudum, bitirdim ama bu ancak bugün bitebildi. lise dönemimde bir kere Tutunamayanlar' a başlamıştım da hiçbir şey anlamıyorum küçüğüm daha demek ki diyip bırakmıştım. ben galiba oğuz atay okumak için hala küçüğüm. anlayana kadar neler çektim inanamazsiniz. ne olay, ne üslup yok bir türlü oturmadı bende. neyse dedim tamam anladım dediğim yer bitmesine son 100 sayfa kalaydi düşünün. olsun bitirdim ve sevdim. yakın zamanda olmasa da bir gün tutunamayanlari okuyacağım. kesin bilgi.