“Günün tarihini bile unuttuğumuz
Ne zamanlardı ama .
Zaman oydu işte.
Bazılarında cehennemin ,
Bazılarında cennetin kapılarına kadar gittiğimiz
Rüyaların birbirini kovaladığı
Günlerdi :
Ne zamanlardı ama.
Zaman oydu işte…”
“En aydınlık zamanda bile , gecedeki
bir hırsız gibi hareket eder zaman .
Zamana gözümü dikip afallayıp durana kadar bağırmak yüzüne - Kurtuluş mu felaket mi ? “
“Bana da , ben ki hayatı severim , öyle geliyor ki ; mutluluğu en iyi bilenler, kelebekler be sabun köpükleri ve insanlar atasında bunlar gibi olanlardır..” Friedrich Nietzsche