Evet,evren boşlukla elbirliği yapar, kayıp ruhlar güzelliğe ağlar,anlamsızlık bizi kuşatır.O halde,bir fincan çay içelim.Sessizlik olur,dışarıda esen rüzgâr işitilir,sonbahar yaprakları hışırdar ve uçuşur,kedi sıcak bir ışık içinde uyur.Ve her yudumda zaman iyice yücelir.