Rabia

Rabia
@_vanessa_
♡ᰔ૮₍ ˃ ⤙ ˂ ₎ა Her şeyi zamana bıraktık . Zamanımız var mı bilmeden
@_vanessa_·
·
sabitlendi
İnsanların "kitabı kapağına göre yargılama" demesi komik. Ama müziği diline göre yargılıyorlar.
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Baktım sana kızgın degilim, kırgın değilim, dargın değilim, kısacası artık, ben sana "hiçbir şey" değilim... Cemal Süreyya

birsessizlikhali

@sessizbiriz
·
Soğumak nedir?
“Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi.Şimdi, güzelliklerin bile çirkin.” Özdemir Asaf

Rabia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·1025 syf.·
48 günde okudu
·
2024 17. kitabı
Fyodor Dostoyevski
9/10 · 45,4bin okunma
Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim..
1K