Canan

Canan
@_wcanan_
"Bir akıl çağının kafirliği: Doğruyu görür ve onaylarım;ama yanlışı yaparım."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsan bir şeyi sevdi mi, onu çok iyi anlıyor. "
"Eşitlik,kardeşlik,adalet için yola çıkanlar, işin tadını kaçırıyor, yaptıkları her türlü ahlaksızlığa da "özgürlük' diyorlardı. "
Bizi sevdiğimiz şeyler mahvedecek.
"Bana gurur veren tek şey duygularımdır. Her şeyin kaynağı,bütün gücü ve kuvveti, bütün sevinçleri ve acıları veren kalptir. Benim bildiklerimi herkes bilir ama, bu kalp yalnız benimdir."