fatma doğru

fatma doğru
@_whalien52_
En iyisi düşünmemekti.Kaçmaktı.Kendi içime kaçmak.Fakat bir içim var mıydı?Hatta ben var mıydım?Ben dediğim şey, bir yığın ihtiyaç,azap ve korku idi.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Adınla yer değiştiriyor içimdeki keder Daha bir seviyorum yaşadığım günü
Yüreğimde büyüttüğüm gül güneşe çıkamaz Yüreğim o gülü büyütmezse ışıyamaz.
Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim. Öyle bir tüketmek ki, sonucu yepyeni bir "ben"e ulaştırırdı beni...
İnsan deli olmasa bile, biraz duyarlı bir kalbe sahip olabilir pekâlâ.Öyleleri vardır ki ufak tefek şeyler onları yaşatır da sert bir söz onları öldürür.