"Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim." dedi: "Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda."
"Peki nedir bu tedirgin acı, deha gibi gurur duyulan, aşk gibi gizlenen? Kimseye anlatmazsınız, kendinize saklarsınız, gözyaşlarıyla dolu öpücüklerle göğsünüze bastırırsınız. Neden yakınmalı ama? Her şeyin yüzünün güldüğü yaşta sizi kim bu denli karamsar yapıyor? "