18'ime girmeye az kalmıştı ve seçim senesiydi ki haberlerde bir başlık gördüm "Oy kullanma yaşı artık 19 olacak!" Çok sinirlendim. Benim oy kullanacağım yıl olacak iş miydi? Bir sürü söylendim ve fikri eleştirip saçma buldum. Neyse yaş sınırı 19'a çıkmadı ve 18 olarak kaldı. Sonra mutlu mesut oyumu kullandım diye devam etmemi bekliyorsunuz değil mi? Üzgünüm, beklentinize yanıt veremiyiciğim. Kural değişmedi ama ben de ne o yıl ne de bir sonraki yıllarda hiç oy kullanmadım. Biz bazen boş yere çenemizi yormayı seviyoruz. Ortada laf olsun, eleştirelim ve bu eleştirileri yaparken yeriz diye aldığımız çekirdeğimiz boşa gitmesin isteriz işte. Tüm mesele budur bazen. Ayrıca üniversitelerin online olması çok saçma (Baygın bakışlı emoji)