Abdullah KURT

Abdullah KURT
@abdullahkurt
Bugünün insanlarıyla yarın görüşeceğiz!
Wattpad Kullanıcılarına!
Arkadaşlar, wattpad uygulması kullanıcıları varsa aranızda yıllar önce başladığım ve hâlâ devam ettiğim şiir/edebiyat serüvenime göz atıp değerlendirmesini gerek özel olsun gerekse de yorum olarak belirtebilir mi? Kitap adı: BİTKİN MISRALAR my.w.tt/fF77VpghxT Not: Yapacağınız eleştiri ve önermeler büyük destektir benim için.
Edebiyat
Reklam
O zaman
"Varacağım son noktada Gidişine tanık olmak istiyorum Ben orda olayım Sen ordan git"
Edebiyat
Tam da Bu Saatlerde Başlıyor Sancım
Dem sehere yanaştı, Yıldızlar siyahımsı semanın mavi masasında yine, Kafam bir kentin harabe edilmiş ışıltılı sokağıdır, Ve gene dargın ve dalgınım ben.
Şiir
Yaşam
Jiyan ne yar û ne jî neyar e. (Kürtçe) Yaşam ne dosttur ne de hasım.
Felsefe
Yalnızca bir esinti...
İlhama acıktım! Bu açlık böyle giderse mesafeler incitir beni şiirlerle.
Edebiyat
Reklam