“Sevinç, uzun süre acı çeken yüreklerde güneşten kavrulmuş toprağın üzerine düşen çiy gibi bir etki yaratır; yürek de toprak da üzerine damlayan bu iyiliksever yağmuru içine çekse de bunu hiç belli etmez.”
Bazen düşünüyorum da acı, en somut fiziksel acı, dünyadan ayrılmamızı kolaylaştırmak için gönderilmiş olmalı…. Ve insan kendine şöyle der böyle acı çekmektense iyisi mi şimdi, hemencecik öleyim.
yaşanılanlar, görülenler ve öğrenilenler ne kadar
acı olursa olsun, macera insanoğlu için büyük bir nimetti. çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu Dünya'nın şahidi olmaktı.