"... yaşadığının dünyanın doğasına bak. Dünyada bir yaşama sahipsin . Bu hayatın içerisinde doğdun. Bir göçten , bu dünyaya geldin. İyi ve kötüden ibaretsin. Sen hayatın merkezi oldun . Sen büyük bir sorun oldun . İçine çektiğin nefes oldun . İçine çektiğin hava olmadan , hiçbir şey olamaz. Bu o kadar karmaşık değil. Birisi sorunlara bakmak veya sorunları duymak istemezse , asıl o zaman sorunlar başlar. "