adem bağoğlu

adem bağoğlu
@adembglu
İg: adembglu
"... yaşadığının dünyanın doğasına bak. Dünyada bir yaşama sahipsin . Bu hayatın içerisinde doğdun. Bir göçten , bu dünyaya geldin. İyi ve kötüden ibaretsin. Sen hayatın merkezi oldun . Sen büyük bir sorun oldun . İçine çektiğin nefes oldun . İçine çektiğin hava olmadan , hiçbir şey olamaz. Bu o kadar karmaşık değil. Birisi sorunlara bakmak veya sorunları duymak istemezse , asıl o zaman sorunlar başlar. "
Felsefe
Reklam

adem bağoğlu

, bir kitap okudu
7/10
·192 syf.·
Beğendi
·
5 saatte okudu
·
2021 57. kitabı
Arkın Gelişin
7/10 · 81 okunma
O ana dek kitap okumak ve uyumak gerekiyordu . Bir de içmek. Sonradan sahip olamayacaklarım.
Edebiyat

adem bağoğlu

, bir kitap okudu
7/10
·173 syf.·
4 saatte okudu
·
2021 56. kitabı
Hakan Akdoğan
7.7/10 · 358 okunma
Her acı , insana bir şey öğretir. Ben o kadar çeşitli acılar çektim ki bu konularda bilgim oldukça geniş.
Roman
Reklam