Agnostik Kadın

Agnostik Kadın
@agnstk
Gülümse
En önemlisi kimden çocuk yaptığındır, çok iyi bir insan olabilir, hadi çok iyi bir eş te olabilir olsun ama çok iyi bir anne ve baba olamayacaksa ondan asla çocuk yapma, hepimiz bunun travmalarının sonucunu yaşıyoruz hayatımızda ve yaşatmaya devam ediyoruz, ebeveynlerimizden ne öğrendiysek öyle davranıyoruz bizde, annem babam şöyle yaptı bana ben çocuğuma yapmayacağım diyoruz ama çoğunda başarılı olamıyoruz 😔 bize sormadılar benim evladım olur musun diye, biz de sormadan yaptık, bu dünyaya çocuk getireceksen ona sormamanın o büyük bedelini bir ömür ödemekle hatta ödeyememekle bitiremiyorsun, bir de bile bile evladına kötü davrananları düşünemiyorum bile aklım almıyor yani🤬 Arzu
Ferah isimli okura yanıt verildi
Agnostik Kadın
Yeni çağın yeni dini öğretileri bunlar, inanmaktan vazgeçelim artık, inanmak ilkel benliğin ihtiyacı, düşünmeye geçelim
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sizce; Dünya DÜZ mü? YUVARLAK mı?
Merhaba Sevgili 1k okurları, Başlığı görünce şakasına bir ileti paylaşmışım gibi gelecek ama hayır, bu ciddi anlamda sorduğum bir soru. Netflix'te yayınlanan "Çağın Gerisinde Yaşamak" belgeselini biraz önce bitirdim. Daha önce önüme çok kez çıksa da merak edip bakmadığım bir oluşum vardı ve YouTube üzerinden ciddi video paylaşımları ve içerik mevcuttu. Ciddiye almamıştım, çünkü tüm bilimsel verileri bir kenara bıraksak da benim mantığım Yuvarlaktır dan yana. En basiti şunu diyebiliriz, madem yuvarlak değil, neden bir sonu yok, neden bir duvara çarpmıyoruz? Var mı böyle bir keşif? Oluşumda ki çoğu inanan büyük güçlerin dünyanın yuvarlak olduğuna insanları inandırması yönünde. NASA başta olmak üzere... Sizden ricam, inanış şeklinizi, bilimi bir kenara bırakıp, gerçekten Dünyanın Düz mü, Yuvarlık mı, ya da başka bir şekilde mi olup olmadığı hakkında kısaca yorum yapmanız. 2019 Yılındayız ve bu akım çok büyümüş. Belgeseli izleyince Dünyanın Düz Olduğuna inanan insan sayısının ne kadar fazla olduğunu görmüş oldum. Sakın ola ki birbirinize hakaret etmeyin, bu samimi ve içten başlığa sadece içinizden geçen kendi mantığınıza ait bir yorum bırakmanızı istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
1000Kitap
Ömer Yaşar isimli okura yanıt verildi
Agnostik Kadın
Gemi direği örneği uzaklık perspektifiyle ilgili bir mesele.
Sizce; Dünya DÜZ mü? YUVARLAK mı?
Merhaba Sevgili 1k okurları, Başlığı görünce şakasına bir ileti paylaşmışım gibi gelecek ama hayır, bu ciddi anlamda sorduğum bir soru. Netflix'te yayınlanan "Çağın Gerisinde Yaşamak" belgeselini biraz önce bitirdim. Daha önce önüme çok kez çıksa da merak edip bakmadığım bir oluşum vardı ve YouTube üzerinden ciddi video paylaşımları ve içerik mevcuttu. Ciddiye almamıştım, çünkü tüm bilimsel verileri bir kenara bıraksak da benim mantığım Yuvarlaktır dan yana. En basiti şunu diyebiliriz, madem yuvarlak değil, neden bir sonu yok, neden bir duvara çarpmıyoruz? Var mı böyle bir keşif? Oluşumda ki çoğu inanan büyük güçlerin dünyanın yuvarlak olduğuna insanları inandırması yönünde. NASA başta olmak üzere... Sizden ricam, inanış şeklinizi, bilimi bir kenara bırakıp, gerçekten Dünyanın Düz mü, Yuvarlık mı, ya da başka bir şekilde mi olup olmadığı hakkında kısaca yorum yapmanız. 2019 Yılındayız ve bu akım çok büyümüş. Belgeseli izleyince Dünyanın Düz Olduğuna inanan insan sayısının ne kadar fazla olduğunu görmüş oldum. Sakın ola ki birbirinize hakaret etmeyin, bu samimi ve içten başlığa sadece içinizden geçen kendi mantığınıza ait bir yorum bırakmanızı istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
1000Kitap
Agnostik Kadın
Bu konu uzun süre benimde ilgi alanımı oluşturdu. Çok şey okudum ve bi çok video izledim. Düz ya da yuvarlak bilinmezliği içinde David murpy nin de ifade ettiği gibi şurası galiba bu konunun tek gerçek tarafı: Nasa kesinlikle birşeyleri çarpıtıyor gizliyor yada yalan söylüyor. Bu niye mi böyle derseniz, yaşadığımız evrenle ilgili bakış açımız,tasavvurumuz gerçeklikten ne kadar uzak olursa o oranda korkak, bilinçsiz, duyarsız, inançsız, hiçlik ve değersizlik duygusu içinde mevcut sisteme köle olmaya devam edeceğiz ve bunun böyle olmasını isteyen bi takım insanlar zenginlik içinde yaşamaya devam edecek. Ve bu köleliğin dini dili ırkı ülkesi milleti yok.