aha okuyor sanki

Puan vermedi·137 syf.··
Beğendi
·
2020 79. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Eylül 2020 21:11
“...Çünkü yazmak da bir eylemdir. Bugün dükkânlar kapalı olabilir. Ama anlatım yolları her zaman açıktır...” ‘Yazmak’ üzerine henüz bir yazı yazmıştım ki karşıma çıkmıştı bu kitap ve ben bunu okumalıyım demiştim. Üzerine araştırma yaptığımda beklentilerimi karşılamasa da merakımı artırmıştı. Okudukça da sanki bir soruşturmada 101 farklı kişiyi dinliyormuşum, 101 farklı metni okuyormuşum ve 101 farklı bakış açısını inceliyormuşum gibi geldi. Ve okurken şunu düşünmekten kendimi alamadım: acaba yazar bunları yazarken ne derecede zorlandı? Okurken bir de şunu çok düşündüm: Ay acaba ben de mi denesem, bakalım bu iş düşündüğümden daha mı ciddi bir iş? Arada bir tez canlılığımdan kaynaklı sıkılsam da okuduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Sizlere de iyi okumalar...
Edebiyat
Yazmak EylemiFerit Edgü · Sel Yayıncılık · 20171,284 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

aha okuyor sanki

, bir kitap okudu
Puan vermedi·137 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 79. kitabı
Ferit Edgü
8.3/10 · 1.284 okunma
Röportaj
— Siz bey’fendi, alışverişe mi çıktınız? — Hayır. — Şu anda niçin sokakta olduğunuzu sorabilir miyim? — Hava almaya çıktım. Çok şükür hava almayı önleyen, yasaklayan yok. Hiç değilse şimdilik.
Sayfa 109·Kitabı okudu
1000Kitap
Bir gece çöp tenekesini boşaltırken, kendimi de çöp bidonuna atsam iyi olacak.
Sayfa 97·Kitabı okudu
1000Kitap
Reşit olduktan sonra ben:
Benim aklım almıyor, ama zaten, benim aklım neyi alıyor ki?
Sayfa 58·Kitabı okudu
Felsefe