Bugün canım sucuklu yumurta istemişti. Evde yumurta var, ama sucuk yok.
Bakkallar kapalı. Ankara Pazarı bile kapalı. Gel de bul sucuğu.
Neyse, yarın yeriz biz de.
Tabii, canım yarın da sucuklu yumurta isterse. Ve dükkânlar açık olursa. Ve dükkânlarda sucuk bulunursa. Ve tabii yağ...
Hadi al da sat bakalım, diyordum. Kime satacaksın? Para babalarına mı? Onlar zaten okumuyor. Hangi öğrenci, hangi öğretmen dört yüz lira verip alabilir bir kitabı?