Umut bu, alır gerçeğin ötesine götürür, yol kenarına atar adamı. Dön dönebilirsen. Böyle laflar edince, şiir gibi konuşuyorsun diyorlar, şiir değil ki bunlar diyorum, kafam karışık.
"Yalnız mısın?"
"Evet." dedi Marvin, "burada sıkıntı içinde oturuyorum,tek dostum acı ve sefalet. Elbette bir de sonsuz zekam. Ve sonsuz keder. Ve ..."
"O geceden arkadaşlarımın hiçbirine söz etmedim; içimin bir zamanlar ne kadar ölü olduğunu asla bilmediler, şimdi nasıl çiçek açtığımı da asla anlamayacaklar."