Yalnızken, hayal gücümüz devreye girip, bizi kanatlarının üzerine alarak kendimizi herkesten daha aşadağıdaymışız gibi hissettirir. He şey normalde olduğundan daha yüce, bizden daha üstün görünür, Zihnin bu algısı gayet doğaldır . Genellikle yetersizliklerimizi sürekli olarak göz ününde bulundurur, başkalarının bizlerde olmayan niteliklere sahip olduklarını düşünürüz . Bizdeki tüm nitelikleri onlara yükler, sonra da sadece hayal gücümüzde var olan mükemmel ve mutlu insanlar yaratırız.