Cansu

Reklam
''Çünkü herkesin ara sıra yoğun mutluluk anları vardır ama, sürekli olarak kişisel mutluluk peşinden koşmak, bir kepazelikten başka bir şey değildir. Böyle bir dünyada, bunca felâket, bunca yoksulluk, bunca haksızlık ortasında, ancak inekler kadar kafasız ve duyarsız olanlar -yani gerçekten insan sayılamayacak yaratıklar- kişisel açıdan mutlu olabilirler.'Bana ne dünyanın şurasında burasında, hattâ kendi ülkemde kanlı savaşlar varsa; benim evimde yok ya' der böyleleri. 'Bana ne Afrika'da çocuklar açlıktan ölüyorsa; benim çocuklarım açlıktan ölmüyor ya' derler böyleleri. 'Bana ne ülkemin yoksulları oğullarını kızlarını okutamıyorsa; benim oğullarım, benim kızlarım en pahalı okullara gidiyorlar ya' der böyleleri. Ve dünyaya hattâ en yakın çevrelerine kulaklarını tıkayarak, gözlerini kapatarak -O ne biçim bir mutluluksa- mutlu olur böyleleri...''
Sayfa 58 - Yapı kredi yayınları·Kitabı okudu
Ben gene aynı yaşlardayken, hiç unutamadığım bir şey söyledi bana: Kendi kafasını göstererek, 'kızım' dedi, ''Bir kadının namusu belinden aşağısında değil, burada, kafasındadır. Farz edelim ki, parası olduğu için, bir adamla evlendin. Sen namussuz bir kadınsın bunu yaptığın için. O adama bağlı kalsan da, onu hiç aldatmasan da, gene namussuzsun. Çünkü parası yüzünden oturuyorsun o adamla. Asıl or.spuluk budur. Para uğruna cinsel ilişki kurmaktır asıl or.spuluk. Hiç menfaat gütmeden ve başkalarına kötülük etmeden sevgili değiştiren bir kadına, ben or.spu demem, çapkın kadın derim ancak. Senin çapkın bir kadın olmanı istmem. Ama çıkarını kollayan nikâhlı bir kadın olacağına, çapkın bir kadın ol daha iyi.''
Sayfa 112·Kitabı okudu

Cansu

, bir kitap okudu
10/10
·544 syf.··
2024 8. kitabı
Judith McNaught
8.4/10 · 816 okunma
10/10
·544 syf.··
2024 8. kitabı
Judith McNaught Kendi kategorisinde şüphesiz en sevdiğim yazar. Ne zaman kitap okumak konusunda motivasyonumu kaybetsem elim hemen onun romanlarına gidiyor. Şükürler olsun ki annem zamanında bütün kitaplarını almış. Kalemini okumak bana huzur veriyor. Öyle ki kitaplarını iki defa okumak bile yetmiyor senesi dolmadan tekrar okuyasım geliyor. Günümüz romanlarında kendime yakın hissedebildiğim tek bir karakter bile çıkmamışken Meredith ve onun naif, tutarlı ve mantıklı karakteri beni kendisine çekti. Kitabı özetlemek gerekirse tipik bir yeşilçam hikayesi. Gereksiz uzatılmıştı ama okumaya değerdi.
CennetJudith McNaught · Epsilon Yayınları · 2012816 okunma
Reklam