“…
Ben fakir, en hakir, bin taksir…
Ateşten, kalleşten, mızrakla gürzden, dabbetülarzdan, deccalden korku nedir bilmeyen ben…
Tir tir titriyorum Gülce’den
Ödüm patlıyor Gülce’ye bakmaktan
Nutkum tutuluyor, ürperiyorum
Saniyeler gözlerimde birer can
Her saniyede bir can veriyorum
Uçurumun kenarındayım Hızır.
Ak saçlı başını alıp eline,
Kara hülyalara dal anneciğim
O titrek kalbini bahtın yeline
Bir ince tüy gibi sal anneciğim.
Sanma bir gün geçer bu karanlıklar
Gecenin ardında yine gece var
Çocuklar hıçkırır, anneler ağlar
Yaşlı gözlerinle kal anneciğim
Gözlerinde aksi bir derin hiçin
Kanadın yayılmış çırpınmak için
Bu kış yolculuk var, diyorsa için
Beni de beraber al anneciğim
Ben fakir, en hakir, bin taksir
Ateşten, kalleşten, mızrakla gürzden, dabbetül arzdan, deccalden, yedi düvelden korku nedir bilmeyen ben
Tir tir titriyorum gülceden
Ödüm patlıyor gülceye bakmaktan
Nutkum tutuluyor, ürperiyorum
Saniyeler gözlerimde birer can
Her saniyede bir can veriyorum
Uçurumun kenarındayım hızır…