Çok önerildiği için büyük bir beklentiyle okudum ancak çok daha iyilerini okumuştum. Felsefi açıdan beni çok doyurmadı. Yine de hikayeye yerleştirdiği bilgiler tabiki çok kıymetli.
“Aidiyetsizliklerini ifade edebildikleri için bir şekilde kıskanıyorum anarşistleri. Benim aidiyetsizliğim hep içseldi ve her türlü ifadeyi reddederdi.”