Alper Demirkol

Alper Demirkol
@alpermacit
Her şeyden biraz kalır diyor birileri,çoğulluk haklılıktır. kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek, insanda biraz acı
Reklam
Neden hiç kimse asla doğruyu söyleme cesaretini göstermedi?
Hiçbir meydana açılmayan bir sokakta, akşamların geç, sabahların hemen olduğu evlerin birinde tanıdım dünyayı.
Herkese yürümüşsün caddeler boyu,bana gelince yorulmuşsun.
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız.
Reklam