Ilkokul ikinci sınıfta evimizin kitapliginda rastgele buldugum ve okudugum ilk roman.Kitabin icerigini hayal meyal hatirlasamda, kitabin kapağını,rengini,üzerindeki kumral cocuk resmini... ve en onemlisi de okurken bana kattigi hisleri ve hazzı, bir cocuk olarak öğrendigim yeni kelimelerin heyecanini unutamiyorum.
Sanirim bir daha okumam gereken bir kitap. Universite 3. Sinifta okumustum. Ama bazi kitaplarin bir daha okunmasi gerekebiliyor, bazi karakterin daha iyi sindirilmesi gerekebiliyor...
Haruki'nin okuduğum ilk kitabi.Ve bir cırpıda bitiverdi.ilk basta uslubu karsisinda bocalasamda daha sonradan Toru'nun hikayesi beni icine cekti ve orda onunla yasadim herseyi.Zaten elinizden bırakmak zor geliyor. Kitapta en sevdigim sey ise, duygulardaki açıklık ve kücük ayrintılardi.