Yıllar yıllar önce Steinbeck'in okuduğum ilk kitabıydı. Kütüphanemi düzenlerken gözüme ilişti, birtürlü kitabın hikayesini hatırlayamadım. Okuduğuma emindim çünkü hiçbir kitabımı okumadan kütüphaneme koymam. Elime alıp hemen okumaya başladım, okudukça hatırladım. Harika bir konusu var. Steinbeck'in neredeyse bütün kitaplarında görebileceğiniz bir dayanışma öyküsü, ikinci dünya savaşı zamanında geçmesi de cabası. Alın ve okuyun. Mükkemmel bir çerez kitabı.