John steinbeck benim için Amerikalı Yaşar Kemal.. güzel bir romandı, fakat diğer okuduğum steinbeck kitaplarına göre daha az sardı. Yazar bu kitabı sayesinde nobel edebiyat almış, sanırım bunda betimlemelerin fazlaca etkisi var. Gönül rahatlığı ile okuyabilirsiniz ama ilk okuyacağınız steinbeck kitabı olmasın.