Ben bugün hayatımın şoklarından birini yaşadım: Orhan Pamuk’un Nobel edebiyat ödülünü Benim Adım Kırmızı kitabıyla aldığını düşünürken meğersem Kırmızı Saçlı Kadın kitabıyla almış. Bide o kadar kendimden emindimki… Peki ben niye bu kanıya vardım? 🤦🏻♀️
Bu siteyi ben kurmuş olsaydım eğer girişine Ayn Rand'çılar ve işkembe severler giremez yazardım
Nazlıgül
@nazligull
·
Devletin refah sistemlerinin yaptığı gibi sürekli bir destek sağlamak gibi bir ahlaki yükümlülüğümüz yoktur. Bu sadece bağımlılığı teşvik eder ve diğerlerinin sürekli fedakarlık yapmasını gerektirir.