Birine dehb hakkında yazdığım yazı
Dna methilasyonundan bahsedicem ilk olarak. diyelimki atalarımızdan bize takıntı geni geldi ama biz güzel bir ailede büyüyoruz böyle olduğunda dna methil gelip senin takıntı genini kapatıyor.Sevgi genlerimiz var ama kötü bir ailede büyüyoruz bu sefer dna methil gelip sevgi genlerimizi kapatıyor.Burada methil gene müdahale etmiyo histonu kapatıyo sadece gen aktif olmuyor.Asetilde açar.Histonda dnayı makara gibi saran bir yapı aslında. Dehbin tek bir nedeni var o da anne babanın günahlarından dolayı şeytanın çocuğa musallat olması.ve özellikle Şeytan anne babanın günahlarından dolayı ana rahminde çocuğun dna methilasyonunh harekete geçiriyor geni bozuyor.Allahın hakkı 3 tür anne baban 3.büyük günahı işlediğinde çocuk ağır genetik hasarla doğuyor.Yine onların atalarıda 3.büyük hatayı işlemiştir anne babanda işleyince üstüne çocuk genetik hasarla doğuyor.Ama Allahüteala hücreyi açmıyor.Yine ufak tefek sıkıntılar olur çocukta.İlerleyen zamanlarda çocuk 20 yaşına geldi diyelim anne baba büyük günah işlemeye devam ederse Allahüteala çocuğun hücreyi bir anda açıyor.Eğer genetik olarak müdahale edemediyse eğer çocuk babaya karşı geldiyse en ufak sebepten babanın üzerindeki şeytanlar çocuğa geçiyor.Burda çocuğun rahatsızlanma nedeni de kuranı kerimdeki 54 farzlardan birini yerine getirmiyor olması.Eğer imtihanları doğru geçip 54 farzı yerine getiriyor olursa çocuğun hücresi açılmaz.Peki çocuk neden böyle bir imtihana tabi tutuluyor? Maddenin hiçlik makamı var. Atom>Nötron,Proton>Kuark>Higgs bozonu>Siccim>...>Hiçlik Bütün maddeler hiçlik makamından big bangten geldi.Zerreler Allahütealayı zikir halindeydiler zerreler ne olacağını bilmiyordu ama Allahüteala biliyordu. O zerreden çıkan her şey ne olmak istediğini kendisi seçti. Kimisi ben dönmek istiyorum dedi gezegen
İyi akşamlar 1K
Hazır hissettiğim en yakın zamanda bu uygulama üzerinden yazdığım kurguyu paylaşmaya başlayacağım. Kurgu hakkında kısaca şu bilgileri verebilirim: Türü: dram, genç kız edebiyatı, genç kurgu, gizem İlk başta lisedeki ergenlerin klasik mevzularını işleyen bir hikaye gibi dursa da gittikçe derinleşecek. Ana karakterimin adı Ezgi. Ve Ezgi lise sonda okuyan bir genç kız. Hikayemin adı henüz belli değil ama ben bahsederken Ezgi'nin Hikayesi diyorum. Kurgu hakkında başka sorularınız varsa seve seve cevaplarım ♥️
Yazarlık
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Belki de nostalji bir arzudur; ya da mutlu olduğumuza inandığımız bir dönemin ışıltısıdır." "Aranmanoth", Ana María Matute
Kuma serisi
Kuma Yazarların Ezo yanıklığı nedir, anlamıyorum. Ezo ve Şerwan sahneleri pas geçilmiş. Beritan ve şerwan sahneleri detaylı verilmiş. Olaylar hep onun üzerinden, onun lehine dönüyor. Beritan bir şekilde suçunu örtbas edip işin içinden sıyrılıyor. Beritan hep haklı. Beritan hep mağdur. O bir drama kraliçesi. Kitapta tek bir ana karakter var, aslında. O da Beritan. İki kadının hikayesi değil bu. Kumanın hikayesi. Sırf Ezo'yu yazmamak adına tüm sülaleyi, sülale ilişkilerini yazmışlar. Bu kitabı aşiretlerini okumak için mi okuduk sizce? Beritan'la Şerwan'ı yaklaştırmak için kağıt, ütü, vb. sahnelerle romantizm yaşatmaları saçmalığı... Alo, adam hani karısıma aşıktı? Ne çabuk gönlü kaydı başkasına? Şehnaz Haşimoğlu
Wattpad
Sitenin herşeyini bozmayı nasıl başardınız çok merak ediyorum 1000Kitap Dm kutusunun içine etmişsiniz, takılmalar oluyor 7 ay önce çok güzeldi hiçbir sıkıntısı yoktu. Takip ve takipçi listeleri ben de sorunlu gözüküyor. Ana ekran, ileti paylaşma, bildirim yerlerini de kafanıza göre saçma yerlere koymuşsunuz sizi tebrik ediyoruz.
Cuma hutbesi; aile olmak Ana fikir; evlilikte damadı borca sokup adamı perişan etmeyin Dinleyiciler; evlilik çağındaki bekar erkekler 😅😅